Пташка на “солоному” фоні. Акварель

13 грудня, 2012


Пташка на

Здрастуйте!

Вирішила поділитися етапами створення акварельного картини в техніці багатошарової акварелі на цікавому, “солоному” фоні. Це мій перший майстер-клас, але досвід викладання дітям та дорослим мається (я вела курси батика, ботанічної живопису аквареллю).

Отже, почнемо.

1. Задум. Необхідно визначитися з об’єктом зображення (в даному випадку це пташка). Так як птахи істоти дуже динамічні, починаючому художникові важко малювати їх з натури, тому ми скористаємося фотографією птиці. Ви можете взяти будь-яке, що сподобалося вам фото пташки з інтернету, але, краще, якщо це буде ваше особисте фото птиці), яке саме вас зворушило і надихнуло зробити фотознімок.

Мене надихнула ось ця фотографія.

2. Коли з вибором картинки ви визначилися, необхідно дістати і розкласти на столі всі матеріали для живопису:

1. Фарби акварельні (краще пітерські, для професійного живопису “ЗХК”, я віддаю перевагу в кюветах, бувають ще й в тюбиках), але можна їх замінити на медові.

2. Кісті.Колонок переважний, якщо немає можна замінити на білячі. Нам знадобляться 3 штуки, під № 1,3 і крупна, під № 6 (для фону).

3. Папір акварельний (можна купити в папках, формату А4), для нашої мініатюри нам буде потрібно половина листа А4 (15 * 20см).

4.Палітра (можна використовувати біле фарфорове блюдце або білу тарілочку)

5. Олівець простий графітний HB

6. Ластик м’який.

7. Вода.

8. Сіль кам’яна – (щіпка)

9. Паперова серветка -1 шт.

3. Почнемо роботу з написання фону. Лист акварельного паперу змочуємо чистою водою, потім на палітрі готуємо 2 – 3 кольори, які є провідними (у нашій фотографії – це оранжево-рудий, коричневий і голубой.По вологому папері наносимо ці фарби, темніша повинна бути фарба, ближче до кінця аркуша. Коли покрили лист фарбами, беремо сіль і зверху солимо, як салат, покриваючи тонким шаром. Даємо повністю висохнути, потім змахуємо сіль ваткою. Цей ефект використовується в техніці батик, але, мені він здається дуже декоративним і я його часто використовую у своїх роботах. Сподіваюся, Вам теж доведеться до душі.

4. Малюємо контур нашої птиці карандашем.

5.Основние правило багатошарової акварелі – від світлого – до темного. Ми беремо найсвітліші відтінки і затемнюємо поступово, в нашій роботі може бути дуже багато найтонших шарів (в живопису вони називаються лесировки).

Друге правило – перш, ніж пензлик з фарбою нанести на аркуш – обов’язково перевіряємо отриманий відтінок на листочку білого паперу (так як в акварелі виправити дуже важко, а під час і неможливо, покладений занадто темний мазок фарби, може зіпсувати роботу). Але, якщо Ви будете малювати, не забуваючи про 2-х основних правилах, які я перерахувала вище – у вас все обов’язково вийде!

6. Ще додаємо шари, деталізуємо пір’ячко крил, грудку пташки самої тоненьким пензликом. З великою любов’ю, пензлем № 1 в кінці додаючи в фарбу (ультрамарин білила) додаємо найтонші пір’ячко

Робимо більш чіткими очі (чорною фарбою, майже густий) а також ніжно-рожевим відтінком прорисовуємо лапки. Малюємо гілочку, на якій сидить наша птиця.

Наша картина готова! {#}

Тепер ми можемо її оформити у багет під скло і повісити у себе в будинку або подарувати.

Бажаю Всім удачі, натхнення, завзяття та віри в себе.

Малюйте з радістю т все вийде!

Буду рада відповісти на ваші коментарі і запитання з приводу цього майстер-класу.

З повагою.

Вікторія Новікова.


Оставить комментарий

В категории : Uncategorized